lördag 31 december 2011

Sammanfattning av år 2011.

Ja nu är året snart till ända, och jag skulle vilja sammanfatta året. Mitt år har varit ganska nytt för mig, med studier på Göteborgs Universitet (Slöjdutbildningen). Man kommer snart in i studentlunken där det blandas allt mellan hårda tentor och slappa dagar. Jag är väl inte helt nöjd med mitt år på universitetet och den undervisning som har bedrivits där, jag hade förväntat mig mer. Man kan diskutera hur länge man skall gå och lära sig två slöjdarter (Trä och metall och Textil), men jag känner att det är alldeles för kort tid för att verkligen bli hyfsad på någon av arterna. Men det är jag som tänker det. Mitt musikår har varit bra med Gustav Bloms, det är en injektion av glädje att få musicera med mina vänner. Jag kommer att jobba aktivt för att Gustav Bloms kommer att spela mer nästa år. Jag skall igång och jobba nu nästa år, det skall bli en utmaning. Jag skall också komma igång med träningen för att bli lite mindre och att allt skall gå lite lättare. 


Till er alla från Nisse En riktig god 2012.  (som Toto "Hold the line").

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar